onsdag 28 maj 2008

Väskan, Solen, Livet

















































Ay caramba! Idag hittade jag en oförståeligt stor väska på Marknadsbörsen. Jag köpte den aldrig. Däremot har jag hittat ett par solbriller med tintade glas som får en att tro att man befinner sig i Toscana en ljum sommarkväll dygnet runt. En lagom verklighetsflykt helt enkelt.

Träffade Ivan den förträfflige, Mamma My och Pappa Fabian på torget. Man känner nästan hur gott det luktar om bäbisen! Ni ser själva!

Stressveckan är inne i halvlek... Nästa helg, den 6 juni ska ni alla vara välkomna till Törnrosen(Rosengård) för att kolla in utställningen Sub Rosa som jag och 10 andra från Östra Grevie är med och ställer ut på. Mer info kommer snart. Och en Facebook inbjudan såklartt.

Puss hej!

1 kommentar:

faranak sa...

jag vill leka snart, snartelisnartsnart

when do you sluta skolan and what will you do sen for the sommar?